.. . . -

Kellan : " Eclipse" är en maskulin film" "





Kellan Lutz har nyligen gjort en intervju med E! Där berättar twilightskådisen varför han längtar så till 
Eclipse


Eclipse" är en maskulin film" säger Lutx. "Jag älskar den. Jag fick göra alla mina stunt själv. Det är en action film!"

Det är faktiskt så att Lutz tror att den tredje filmen kommer bringa ännu fler fansen till hypen.

 

"Det kommer vara en av dom filmerna där killar som inte gillar Twilightserien men gillar coola actionfilmer kommer se den. Och dom kommer ta med sina flickvänner som är anti-Twilight för dom vill inte se den själv" förklarar Lutz. "Dom kommer att komma dit och förälska sig i den också".

 

Och Lutz hoppas att det leder till....vi låter honom förklara.

 

"Jag har ett fantastiskt team och vi fokuserar verkligen på att bli en helt ny actionhjälte" säger han. "Jag vill vara Jason Bourne... och ta över den hypen.Jag älskar att göra stunts,skjuta pistoler och göra slagsmålscener". Vilket leder oss till hans fysik som actionhjälte. Lutz insisterar på att han inte är nån tränings-kompis.

 

"Jag går till gymmet kanske en eller två gånger i veckan i 45 minuter" säger skådespelaren, som också kommer ses i en ny version av Nightmare on Elm Street. "Jag hatar att springa. Jag äter vad jag vill. Jag äter ofta pizza. Och jag har en speciell godis-låda".


Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0