.. . . -

Älskar inte Vampyrer eller Varulvar




16-åriga Miley Cyrus är inte som andra tjejer i sin generation. Tonårstjejer världen köar för att se "Twilight"-uppföljaren "New Moon" på bio idag (20/11) men Miley vägrar. 

– Jag har aldrig sett den och jag kommer aldrig att se den, sa Miley när hon var med i amerikansk radio. 

Varulvar går inte heller hem hos sångerskan. 

– Jag tror inte på det. Jag gillar inte vampyrer. Jag gillar inte varulvarna som poppar upp i skärmen när jag tittar på teve på kvällarna. Jag gillar det inte och jag vill inte ha någonting med det att göra, säger hon. 

Vi får se om hon kommer lyckas hålla sig borta från vampyr-hysterin som råder i världen just nu. 


Sweet words 'w'
Postat av: Lizz

Hmmm varulvar kan jag förstå men vampyrer hallllooo ! Whey are hot !

2009-12-07 @ 09:51:01

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0