.. . . -

Ny Fanfic : Förord

Nu skriver jag en ny fanfic som jag har döpt till New Blood ..

Förord

Jag gick in i gränden och satte på mig min svarta kappa och hoppade ner i avgrunden . Jag hade inte speciellt brottom Hedi skulle inte komma så snart så jag gick i nästan männskig hastighet och skulle snart komma till hallen med hissarna när jag kände doften och suckade " Stick , Demitri ! " morrade jag ocg blottade tänderna en aning . " Du sårar mig Cassidy ..." Han log " Vi båda kommer att hamna i trubbel !" väste jag mellan tänderna och slog bort hans arm som han lagde runt min midja . " Du tänker fortfarande på vad Caius sa eller hur ? " mummlade han nedslaget och jag suckade igen som svar . Förra veckan hade Caius blivit rasande eftersom Marcus upptäckte att det fanns en starkare känsla än vänskap mellan mig och Demitri

Förra veckan

" Vad tänker ni med ?!" Röt Caius . " Fattar inte ni två att vi får en spricka i vårt försvar om ni två går och blir kära  i varandra ! " Han fick en underlig blick med avsmak i när han sa K-ordet .
" Fred, det är inte säkert " försäkrade Aro sin bror som jag bara efter endag upp tänkte att han var den trevligaste av dom. " Aro , om någor skulle hända Cassidy under strid så skulle Demitri kunna göra dumma , oansvara saker !" röt han och hans ögon lös av liska .

" Vi kanske ska gå snabbare Hedi kommer nog snart " mummlade jag och ökade takten till vampyr nivå , och Demitri fick svårt att hänga med . Hah . Det fanns fördelar med att vara lite speciell

Sweet words 'w'
Postat av: Molly

Jag är redan förälskad. Gillar Voulitri mer än the wolf pack. Så jag längtar redan:P

Kram Molly

2009-12-09 @ 15:15:43
URL: http://mollyssagor.blogg.se/
Postat av: Moa

Jag är redan kääär ! <33

Älskar din blogg och din nya design !:))

2009-12-09 @ 15:59:58
Postat av: Kusin Victoria

Det ska bli väldigt kul att läsa :D:D:D:D

2009-12-09 @ 19:30:05
URL: http://vikkifrisk.blogg.se/
Postat av: maddushe

åh , detta låter mycket spännande minsann;D

ser fram emot att få läsa även denna(A)



btw, love your design!!<3

2009-12-09 @ 21:43:06
URL: http://maddushe.blogg.se/

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0