.. . . -

Kristen Stewart : "Jag bryr mig inte om vad som skrivs"





Kopierat från :http://se.starlounge.com/index.cfm?objectid=68374

Kristen Stewart
är trött på att alltid behöva bry sig om vad som skrivs i pressen. För tidningen Parade berättar skådespelerskan att hon inte längre oroar sig lika mycket för vad som kommer ut till offentligheten.

— Så fort jag slutade med att försöka kontrollera allt som kom ur min mun och alla bilder som publicerades så blev jag mycket gladare. Det var inte som en stor vändpunkt; jag har bara växt in i att inte bry mig så mycket, säger hon.

— Jag har insett att jag inte kommer att kunna påverka folks sätt att uppfatta mig.

Kanske är detta förklaringen till varför hon och Robert Pattinson verkar bry sig allt mindre om att de blir fotograferade tätt ihop…

Sweet words 'w'

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0