.. . . -

Kommentar : Anonym

Anonym om New Blood Kapitel 7: Ilska , sorg och lättnad:
Men shit , denna fanfic är ju till och med sämre än twilightfans serie :o
Så jäkla töntigt att skriva en fanfic och i denna kassa kvalié också .




Jag vill bara säga en liten sak till denna person som har kommenterat detta :
Som du ser är detta bara kapitel 7 och serien kommer ju att bli bättre . Jag tycker inte heller att det är speciellt bra i början , men herre gud! själva historien har ju inte börjat .?
Sen visst , du har rätt att ha dina egna synpunkter men är det såna här kommentarer behöver du inte slösa bort din tid på att skriva ! Jag har inget emot att folk säger vad som tycker men man ska heller inte tro att jag inte försvarar mig och min blogg ! Sen jag har läst twilightfans blogg och den är HELT FANTASTISK !
Sen är det upprörade fegt att inte säga vem du är ?! det är sånt som gör mig ännu mer upprörd .
Har man synpunkter ska man även stå för det . Är du rädd för att man skulle polisanmäla så gör det ingen skillnad bara så att du vet .
Nu har jag sagt mitt och jag tänker inte slösa mer tid på denna kommentar men jag ger mig inte utan att som sagt försvara det jag älskar och det jag gör !


Sweet words 'w'
Postat av: Mirre

Twilightfans.blogg.se har fått samma kommentar .

2010-01-01 @ 02:26:59

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0