.. . . -

Bilder från Älvsjö mässan

Idag var det ju Si-fi mässan i Älvsjö vilket var jätte kul!
Det var grmy mycket att kolla på ! Jag och Mattias ( min kusins kompis ) var som småbarn på julaftons kväll när man får öppna julklapparna .
Som ni vet var Edi Gathegi en av gästerna där som ni även kunde höra igår på "vakna med The Voice" och det klippet kommer jag lägga upp efter det här inlägget . Tyvär fick man inte knäppa kort på honom förren en viss tid och då tror jag att vi satt och åt ! Min vanliga otur ><'
Men jag köpte ett singerat foto :) 200:- dyrt men det var fan värt det ! Jag menar när kommer det en twilight skådis nästa gång . Sen måste jag baar berätta en sak när Malin och Mattias hade kört mig till bussstation i Uppsala så jag egenom sj'lva byggnaden när jag hörde att nån ropade mitt namn och en tjej i 14-15 års åldern kommer fram till mig och säger detta 
Hon : Hej visst är du Louise Pettersson Bergh som bloggar på relaxsweetxx.blogg.se ?
Jag : Ja det är jag ( rösten darrar av nervositet )
Hon: Skulle du vilja ta ett kort med mig ? Föt din blogg är världigt populär där jag bor och skulle du vilja vara ed på kort ? ( Hon bodde i en ort utanför sthlm kommer inte ihåg vilken :$)
Jag : Eh visst
Hon : Tack !

*Klick med kameran*

Hon heter Maja och hon kommer att maila kortet till min mail så jag kan lägga upp det så snart som möjligt men nu kommer bilderna från mässan ! ( allt har ju självklart inte med Twilight satt göra och vissa är inte speciellt bra )

 (folk)  ( Prylar )  (Bluse brothers) (Prylar)  (standess)  (star wars klon) (star wars kloner)  (predaitor)  (Terminator)
 (Star treak tror jag)  (vet ej)  (prylar)
 (Harry Potter)  (Prylar)  (Cartoon)
 (Cartoon)  (Disney)  (Star Treak)
 (Prylar)  (Manga T-shirts)  (Star Treak)
 (Star Wars T-shirts)  (Hello kitty som starwars klon)
 (Twilight standess)  (Standess)  (Hell Boy) ( NewMoon/Twilight posters)  (Vet ej)
(Vet ej)  ( Mer standess)  (Jason)
 (Jason och Mattias )


Sweet words 'w'
Postat av: Kusin Victoria Frisk

Va bra att du hade kul :D

Det är såhär att jag av någon anledning har två twilight filmen vilken känns lite onödigt. Så jag tänkte att du kan vell lotta ut en. När en har vunnit så ger du adressen till mig så skickar jag filmen till vinnaren. Vad tycker du, låter det som en bra idé?

2009-12-06 @ 13:44:09
URL: http://vikkifrisk.blogg.se/
Postat av: Lizz

Jag var där men jag såg dig inte ;/

2009-12-07 @ 09:46:37

whrite Sweet words here <3:

Vad heter du raring? :
Kom ihåg mig ?

E-post : (Detta vissas ej )

URL/ Har du blogg ?:

Sweet words :

Trackback
RSS 2.0